Mobile Trends Conference (mat. pras.).

Mobile Trends – ostatnia szansa na bilety!

Jest jeszcze szansa na kupienie biletu na #MTC2018. Wystarczy zarejestrować się na stronie https://2018.mobiletrends.pl/rejestracja#register aby w pełni uczestniczyć w programie wydarzenia. Mobile Trends to dwa dni konferencji w samym sercu Krakowa, 25 merytorycznych prelekcji i case studies razem z ponad 350 innymi uczestnikami, którzy mogą stać się Twoimi partnerami w biznesie. Poza tym, wiele godzin niepowtarzalnego networkingu da Ci możliwość wymiany mnóstwa wizytówek i nawiązania nowych kontaktów.

Podczas konferencji będzie można spotkać wielu najważniejszych ekspertów, m.in. Mariusza Gąsiewskiego, który odpowiada za rozwój mobilnego biznesu Google w Polsce i krajach CEE, czy Artura Józefowskiego z Banku Zachodniego WBK, na co dzień kreującego i wyznaczającego nowe trendy w bankowości mobilnej. Pojawi się również kilku marketerów, m. in. Robert Marczak, specjalizujący się w optymalizacji współczynnika konwersji i generowaniu leadów.

Mobile Trends Conference. (mat. pras.)

Wśród prelegentów znajdą się także weterani z poprzednich edycji: Monika Mikowska z Mobee Dick, wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design oraz Roman Łoziński – strateg i założyciel agencji Think ECO, wykładowca Szkoły Strategii Marki i współtwórca Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR. Warto dodać, że został on wielokrotnie nagrodzony podczas konferencji Mobile Trends za najlepsze prelekcje! To tylko niektórzy z całej gamy występujących, których szczegółowe opisy znajdują się na stronie https://2018.mobiletrends.pl/prelegenci.

Poza nimi obecni będą także reprezentanci takich firm jak: Empik, SerwerSMS, Trifinity.io, Superskrypt, WUNDERTEAM, Grupa WM, Quiz House, Selectivv Mobile House, Recognize.IM, REDLINK, Semahead, Qcoder, DevaGroup, Grupa Datarino, Codeheroes, itd.

Praktycy z całej Polski opowiedzą o niemal każdym aspekcie związanym z mobile: o trendach i wpływie kanału mobile na sprzedaż, a także przyszłości komunikacji mobilnej czy płatności za pomocą aplikacji. Zapoznają nas z filozofią Social Media First oraz znaczeniem danych z mobile dla marketerów. Podzielą się wiedzą o budowaniu zasięgów i optymalizacji oraz pomysłami na szukanie oryginalnych inspiracji do wykorzystania w mobile. Będzie sporo o modnej ostatnio technologii blockchain czy wizerunku stworzonym na potrzeby niewielkich urządzeń, ale też wskazówek do tworzenia chwytliwego CTA i angażowania odbiorców poprzez mobile. Nie zabraknie prelekcji o rosnącej w siłę chatbotowej rewolucji i efektywnym łączeniu komunikacji wielokanałowej.

Jakby tego było mało, 1 marca dowiemy się, jakie projekty mobilne okazały się najlepsze w 2017 roku i do kogo powędrują statuetki. Na #MTC2018 czeka nas Gala Mobile Trends Awards oraz impreza Norbsoft Networking Party.

Organizatorem wydarzenia jest ClickMaster Polska.

Więcej informacji znajdziesz na: https://2018.mobiletrends.pl/

Mobile Trends Conference 2018: 1-2 marca 2018 r.

Miejsce: Hotel Park Inn by Radisson, Kraków
Rejestracja: https://2018.mobiletrends.pl/rejestracja
Prelegenci: https://2018.mobiletrends.pl/prelegenci
Program: https://2018.mobiletrends.pl/program

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *